REsa

I dag ska jag och barnen ta en liten tripp upp till mina föräldrar. tanken är att vi ska åka till Gränna/VIsingsö i morgon, bara vädret håller sig vettigt....
Ska ringa till KE och se om de bjuder på em kaffe. Träffas alltför sällan :(
Det är nackdelen med att flytta från barndomstrakterna, många vänner bor kvar och en hel del flyttar tillbaka efter ett par år. Även om kontaken finns kvar så fattas det där impulsiva "Vi svänger förbi och säger hej" biten. Har några här nere som man kan göra så med men saknar ändå de i Jkpgs trakten : /
(Det tar ju knappt en timme men man åker ju inte det för en kaffe kanske)


Jo just det Ikväll blir det bio med syrran Sex nd the city : )) Kul kul. När var jag på bio senast??? Skulle gått i julas men det var fullbokat... JA ja  annars kommer jag inte ihåg på rak arm...

borde packa, duscha och ta hand om tvätten (och städa med ). så får väl ta tag i det.

Förresten igår satte vi in larm i huset. Det känns skönt!

Höres!
 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Mm vill också se den filmen.. Du får ge mig en recension på den sedan ;)

2008-07-09 @ 21:55:11
URL: http://maxina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vad kul att läsa din blogg! Nästan så man funderar på att göra detsamma. Skriver ju ändå dagbok för det mesta. Hoppas att filmen var bra och att ni haft bra på Visingsö. Själv har jag bara degat med leran och letat mattor i affärer.

(Hittar ingen som passar till en rimlig summa.)

Kram & hoppas vi ses den 19:e. /Karin

2008-07-10 @ 16:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0