sommar sommar sommar

Ja så var man ledig sedan 2 veckor tillbaka, men bloggat det har jag inte gjort. Tid har jag haft men inte nån inspiration. HAr ingen nu heller så får väl bara skriva lite ändå.
I morgon kommer bror med sambo på kvällen sen ska vi en repa till Chaparral på fredag. Min 30 åriga bror och sonen ser mycket fram mot detta!! HAha  skönt att nån har barnasinnet kvar : )

Annars består livet mycket av åka på simskola, matlagning och sysselsättning av barnen..
Men nu har ju det fina vädret landat Gött

Förresten, var på Gekås i måndags. Funderar allvarligt på att aldrig mer åka dit..... I alla fall inte med barnen... Förrän de blivit större ...  men man vet aldrig : )

Godnatt min skatt som dottern säjer

Kommentarer
Postat av: Evelina

hihi var de mycket folk där menar du ;)

2008-07-03 @ 23:48:17
URL: http://maxina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0