Tältsemester?!?

Hm har nyss varit en snabbsväng i Ullared och handlat tält, madrasser och annat smått o gott för att ev kunna dra iväg en runda på tältsemester med några vänner..... Får väl se hur vädret blir o så. fick tag i några presenter till mina födelsedagsbarn med. : D

Annars har vi dessutom hunnit med Visingsö idag, jag, barnen, mormor(på kryckor) Syrran och hennes barn. Vi åkte remmalag, tittade på Visingsborg, besteg Kumlabykyrka (jag och grabben besegrade både alla höga trappsteg och vår lätta höjdfobi) och njöt allmänt av det UNDERBARA vädret: ) Lilltjejen älskade att åka båt och remmalag.
BArnen fick köpa lite polkagrisar innan vi drog hemmåt förståss. hem och hämtade gubben och raka vägen till Ullared.... mycket biltid idag:)

Tack Karin för en mysig fika igår med ateljetitt förresten: ) JAg måste bara säja vad mysigt ni har gjort det hemma hos er!!! Förresten ta o öppna en blogg!!! skulle vara kul att få läsa!

Sex and the city var jättebra, Evelina, och jag grät tom en liten skvätt :) Sushin innan var mycket god: )  Mer sushi åt folket!!! Var så mysigt att strosa på stan en sommarkväll. Var så länge sen. Det luktar speciellt  varma sommarkvällar i stan, eller hur?
Hann dessutom shoppa lite kläder på rean (2 par shorts + bamseklänning till födelsedags flickan) innan det.

I morgon är gubbens sista arbetsdag innan semestern  Ska bli gött med 3 gemensamma veckor nu: )

C u!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hehe hörde ju nått om att du aldrig skulle till gekås igen för ett tag sedan ;)

2008-07-11 @ 19:35:38
URL: http://maxina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0