Jag saknar Voces!!!

satt och tittade på en dokumentär jag råkade få på, "Kören ett år efter". Rättade lite matteböcker o lyssnade med ett halvt öra. Tills slutet. Då åker kören som bestod av elever från en skola i England på en Körtävling i Kina. Och då fick böckerna vänta.

Oj vad jag blev nostalgisk och började längta efter mina gamla körer, dem jag sjungit i tidigare i livet. Särskilt Voces , som vi gjorde en resa med, till en körtävling i wales, Langollen (hm ser inte rätt stavat ut, stavades rätt konstigt)

Ok sjunger i kör som inte låter så illa MEN saknar både Kammarkör och Gospelkör, två så olika körer och ändå <3 <3

Nytt mål: att sjunga i avancerad kör igen!! Innan jag blir gammal... Haha det är jag ju redan i vissa mycket unga personers ögon : P

Åter till mitt riktiga jobb...
C Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0