sommar sommar sommar!

Nu är sommaren verkligen här, underbart! Solen skiner på mina vita ben. Behöver verligen sola dem och min blekfeta mage.....

I dag har vi varit på skolresa med 5-6. Riktigt lyckat! : ) skönt när allt, inklusive vädret klaffar och inget går fel!!!

Mannen håller på att natta svårsövda dottern och grabben sa att han kunde somna själv. HAn börjar bli så stor nu... Förskoleklass nu till hösten.... känns lite vemodigt: /


Ska "snart" städa lite och sen måste vi vattna över trädgården.. torrt nu.

Adjöken 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Oh va roligt. Hm behöver också sola lite, suck. Hur ska jag hinna bli brun tills augusti när jag jobbar hela sommaren..
Kram

2008-05-29 @ 21:57:25
URL: http://www.maxina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0