söndagkväll

DAgs att summera helgen... Igår var vi superrediga o städade nästintill hela huset. Trist men skönt när det är klart iaf.
I detta inkluderar jag även tvätt av madrasskydd, vädring och piskning av bädmadrasser, totalorganisering av groventren(mannen rev ut en gammal värdelös hatthylla och erstte den med en praktisk konsoll hylla med möjlighet att hänga massor av galjar, underbart) samt plockat igenom sonens alla leksaksbackar och sorterat dem...Duktigt va?

På kvällen kom Karin E med familj, så jättekul att träffa dem!! De har inte varit här på sååå länge. Barnen lekte o hade jättekul oxå. Oskis fick spela lite wow så han var jättenöjd o ville inte åka hem : )

Idag har vi varit hos svärföräldrarna o fikat, planterat buskar o träd, sått gräs. På kvällen sjöng jag i Kulltorp m kören och sonen i Missionskyrkan med sin kör.
Har nyss avslutat ett planeringssamtal ang Ronneby Brunn semestern med Agneta. Vi hoppas på kanonväder nu bara...
ska röra mig mot sängen nu,
Auf Wienerschnitzel

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj va du har varit duktig. Så mycket orkar jag aldrig göra när jag har storstädning. Hihi damsuga och torka golv tycker jag är mycket ng ;)

2008-05-20 @ 10:08:28
URL: http://www.maxina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0