Välkommen till min nya blogg!

oj då har man hamnat mitt i bloggträsket. Hur gick det egentligen till?
Nå väl, för övrigt är jag ju också mitt i: Mitt i livet (knappt hoppas jag), mitt i småbarnsåren(har underbara ungar, en 3 årig flicka och en 6 årig pojke), mitt i södra Sverige, mitt i maj (snart iaf), och säkert massa saker till.
Klockan är sent på kvällen och jag sitter framför tv:n med ytterdörren öppen ut mot våra vackra blommande äppleträd. Hur vackert är det inte ute nu då!!  Och en massa plussgrader och strålande sol. Härligt!!!

Idag har syrran varit här med sin sambo och deras 2 barn alltså mina 2 trolls kusiner. Njöt av solen. Var och hämtade kinamat, gott, och gick och åt glass på fiket. Glassigt värre : ) Vi hann även tvätta en del och greja i trädgården. Gubben har använt några timmar de senaste dagarna till att gräva om hallonlandet och rensat i vinbärssnåren. Blir kanonbra! har försökt var behjälplig med att skyffla undan allt ogräs, jord osv...
Blev rätt mycket jord över som har pyttsat ut i allehanda gropar i trädgården.

nepp , det får vara allt för nu.
Good natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0