vart tar livet vägen?????

Nu har ännu en vecka försvunnit, hur gick det till?
Idag stack mannen iväg på Speedway med övernattning så här hemma är lugnare än vanligt. Grabben somnade framför Asterix filmen men lilla prinsessan har givetvis inte somnat än, klockan är ju bara 21...
Nåväl, har haft en underbar dag efter att ha börjat förmiddagen med att skälla på barnen. Men sen har det varit lugnt och fridfullt. Efter lunch drog jag o barnen till Agneta med familj och uppvaktade Jakob. Bara en månad, drygt, för sent. Mys fika i den blåsiga solen... brrr kallt när solen gick i moln. Hem lämna prinsen hos J. har hunnit tvätta en hel del det torkade toksnabbt ute : )
Ute.... är luften syrenluktsmättad, så härligt!!
Efter kvällsmat lekte barnen med grannarna, lite lördagsgodis och totalsaneringsdusch följde på det. Behövs eg varje dag när de leker ute, men ibland blir det bara en snabbdusch för dem.

Idag är jag grymt tacksam för mina fina barn <3 <3. Vad skulle livet vara utan dem??? (Vad gjorde man eg av all sin tid innan dem? Jag kan inte längre förstå HUR jag lyckades fylla mina dagar??)

Lyssnar tips: Breitholtz och Berg på lördag fm. Helt underbara!!

Musik: DUFFY!!!

På fjernsyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0