Ännu en vecka till handlingen

Har haft 6 utvecklingssamtal och en del annnat denna vecka så var rätt matt i slutet av arbetsveckan....
Och igår:Efter städning och besök på segerstads julmarknad hade vi en partykväll igår. 3 rätters och massa god dricka hemma hos A och P UTAN barn, jo iof var deras S hemma men hon somnade när A och jag gick en runda med vagnen innan vi bastade. Såå gott att basta!!!
Killarna? jo de lagade alltså mat under tiden. Så gott och lyxig mat var det!!


Men idag får man straffa för sen kväll o alkoholintag. TRÖTT!! Vi satt upp till halv 3 och sen sov jag dåligt som vanligt i främmande säng efter sent kaffe och vin :)


Vi satt och roade oss med youtube klipp hela kvällen. Mycket 80-90 tals hits och fuldans Haha


Idag har vi hämtat barn, fikat på fiket efter kort höstprominix, jag var på smålänningen o shopade lite onödigt o nödvändig, startade mitt acc o flyttade jodå som fick heta hjodå på nya realmen tyvärr...samt slappat lite.
Tittar nu på en Idolrepris från fredagen

Förresten var ju med jobbet på pysslig kväll i fredags. Gjorde en blom- och ljusdekoration som blev bra .


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jasså :O fanns de redan en Jodå på realmen?? Meehhh

2008-11-16 @ 22:10:55
URL: http://maxina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0