Evelina ger mig dåligt samvete....

Ja jag vet, uppdateringen är under all kritik... Har inte haft motivation, ork, lust.... Har läst andras bloggar ist.
men har idag bestämt att dra ner på bloggläsandet o satsa på annat.

Har tex 12 utvecklingssamtal att tänka på de närmaste veckorna+ sonens i morgon + 11 att "bara" skriva omdömen i.
Jajaa så är det ibland. själva samtalen är inget jobbigt, bara kul men man ska ju förbereda en hel del innan så att det inte hakar upp sig på samtalet och efteråt.

Har idag varit i kyrkan och sjungit med kören på en minnesgudstjänst. Alltid lika rörande, man får verkligen tid att tänka på nära och kära som gått vidare. Idag var den enda som jag "kände" av dem som lästes upp Edit, Johans mormors kompis som brukade palla äpplen och rabarber i vår trädgård (med lov kan tilläggas) så jag sände tankar till henne bla.

Ska natta barn nu, kanske tittar in o uppgraderar senare.... : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0