ooops

Förra inlägget lät kanske som jag var irriterad eller nåt på dig evelina, det är jag inte och sorry för framtoningen.

Nu sover trollet och jag borde titta på skoljobbet lite Hm ska bara....

Förra veckan var ju elevfri. Vi hade arbetslagsarbete på måndagen ochh sen var jag på kurs tisdag-onsdag. Lyx att sova på hotell : D
Torsdag  var jag, barnen och svärmor i Ullared. Folk och särskilt kundvagnar ÖVERALLT... puust
Fredagen slappade jag bort mycket av, men räfsade mycket löv och när Johan kom hem körde vi ihop en hel släpkärra som han körde till tippen. Så något eget skoljobb blev det inte då.

På lördagen tog vi tag i resten av löven, det blev en full släpkärra till. Sen åkte vi till svärföräldrarna och bytte däck på en bil.
I dag bytte vi (läs J)på lillebilen.
Annars har helgen varit rätt lugn. Tvätt och städ, oui, men i övrigt mest trädgårds/hem pyssel.
Såg förra Bond filmen igårkväll btw och SATC för andra gången torsdag/fredagkväll.

Ska nu roa mig med annat...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi det är ingen fara alls :P du får bara se till att lägga den viktiga fritiden på de här nu för tiden ;) hihi

Snart dags för expantion, undra om man ska sätta igång igen.. hmmm

2008-11-03 @ 09:56:19
URL: http://maxina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0