Underverk!!

Hade sedan länge ett besök inplanerat hos Kiropraktorn idag och det var behövligt!!
Har haft lite trött ömmande rygg i ca 2 veckor, precis nedanför svanken. Trodde nog det berodde på  kass sovställning mm men det var en kota som dragit iväg lite igen. Var länge sedan han justerade där så hade nästan glömt det. Och voila, ryggen känns helt bra!  Andreas kan trolla ; )

JAg o dottern hann med hm. lindex, Gallerix. optikern, fika, Mc D och City Gross innan hämtning på skola: ) Känner mig supereffektiv Haha...

I em har Viggo haft kompis här och sen tittade A med barn in en stund och då var det fullt hålligång kan man väl säja----

I morgon väntar full arbetsdag och lite till (2 utvecklingssamtal i morgon efter 16.)

DAgs att fixa lite kvällsmat nu.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Stod ni och hängde på låset inatt för att bli de första som dingar 80 då :P ?



Kram

2008-11-13 @ 10:23:45
URL: http://maxina.blogg.se/
Postat av: Evelina

Joo då matte fick ju spelet av mig igår, så nu är de bara för han att gå in och spela. Han funderar på att flytta bumbi också..

Mm vill också börja spela igen, men funderar på att vänta lite tills jag är klar med uppsatsen. Bara 4 veckor kvar nu..

Kram

2008-11-14 @ 19:26:22
URL: http://maxina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0