Måndagsblues

Usch min förkylning vill inte ge sig. Lätt huvudvärk, hosta (slemmig) och lite snor. Tror att jag har feber, men nej enligt vår panntermometer har jag inte det.

sonen snurrade i natt, han höl mig nog vaken till och ifrån i 2h . Så ikväll måste jag komma isäng rätt tidigt. Inga bra böcker framme alltså...

Solen skiner underbart men jag väljer att spendera dagen inne i (iaf till prinsen ska hämtas)- Snart dags att fixa lunchen till mig och prinsessan. Bara att värma ,skönt!!!

får se om jag kan jobba i morgon, har ju dessutom hand om planeringsfikat i morgon så jag få ta och shoppa lite gottbröd o pålägg sen, orkar nog inte baka.

Oj vad gnälligt detta blev, bäst att sluta

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Sv: Jo det är ju så! Fast jag hade nog kunnat ranta rundor i snickisar ändå, speciellt på sommaren om dem är avklippta..;)

2008-10-06 @ 13:01:32
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: evelina

Hihi en riktigt gnällblogg.. Men de brukar ju mina inlägg vara också, bara massa gnäll om skolan :P Ha en trevlig kväll. Kram

2008-10-08 @ 21:20:41
URL: http://maxina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0