ännu en måndag som försvann...

ok jag är tidsoptimist. Tror att jag ska hinna så mycket på lediga dagar och helger..
Men oftast hinner man hälften ,max.
Trodde inte jag hade några förväntningar på mig själv denna dag men inser nu att jag tänkt tvätta klart, ta hand om all ren tvätt sedan helgen, städa över vårt sedan helgen relativt välstädade hem, ta en lång promenad, mysa med barnen...

men vad har jag gjort? Myst en del, bloggat (läst o skrivit, lärt mig lägga in bilder) gått en kort promenad... så känner mig lätt missnöjd med mig själv. I morgon börjar ju min arbetsvecka o då blir inte mkt gjort. Vi ska ha gäster på lördag kväll så vill ju håll ordning under veckan för att slippa städa hela fredag kväll/lördag fm...

ska ta en snabbstäd nu o plocka upp efter dagen iaf.

Önskar en trevlig helg o vecka. Ni som läser detta, lämna gärna en kommentar. det är ju spännande att se vem som är inne...
Evelina, du är jättebra på kommenterandet : )

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja visst är jag duktig ;)

Men de där med tiden känner jag igen, tycker att tiden bara rinner iväg. Nyss de var augusti och vi var super nervösa inför giftemålet. Nu har de redan gått 2 MÅNADER.. Suck...

Kram

2008-09-30 @ 18:08:55
URL: http://maxina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0