Frisyrbyte

Solen skiner både inne och ute! Härligt.
Trivs så bra på jobbet! Har ju en underbar klass...något pratig dock... och bra arbetskamrater.
Hemma funkar allt bra med, vi har dock problem att bli klara i tid på morgonen. Måste bli skärpning där...

Ska snart till frisören och klippa till håret. Vet inte hur vågad jag ska vara dock.... Rakt av eller uppklippt på längden?
Hur kort lugg? Jaja jag har ju 30 minuter på mig att bestämma mig..

Ikväll är det afropowerdance dags igen. Ska bli så kul!!! Förragången var riktigt rolig!!
Måste dra nu.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Blev de någon snygg frisyr då?

2008-09-28 @ 18:55:39
URL: http://maxina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp blev riktigt nöjd! Rak lugg och lite uppklippt på sidorna. KAnon

2008-09-28 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0