Höst

Hm det känns både skönt och trist med hösten. Mysigt med legitimerat innemys men lite trist med kortare kvälla samtidigt.
Sitter idag i polo, tights, knyttunika och stövlar, riktig höststass alltså. Varmt och skönt!
Grabben är idag i skolan efter att varit hemma med sitt onda finger(fått penicillinsalva) magont och lite feber, skönta att det inte blev värre iaf.
Ena bilen är på verkstaden så jag får nog ta och skynda mig så jag får lite gjort innan jag måste hinna med bussen. De går ju inte så ofta och jag får inte missa den, då blir jag jätte sen till dagis och fritids.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mm alltid mysigt att vara sådär höstig tycker jag. Ska ta och köpa mig ett par fina stövlar och ett par varma gooa strumpbyxor snart :D

Kram

2008-09-24 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0