prinsessan och prinsen

Vår prinsessa! Ja, jag pratar alltså om gulliga lilltjejen här. Att varje dag få höra -Mamma jag gillar dig. Mamma jag tycker om dig. Avrundat med pussar och kramar
allvarligt kan det bli bättre? Kärlek!!!
Gör alla humörsvägningar och sk viljeprövningar hos samma flicka lätta att stå ut med men GOSH vilket humör och vilken egen vilja hon har.
Storebror var lätt om man jämför samma ålder

Prinsen här befinner sig i Lilla tonåren som maria så passande kallade det. Humörsvägningar, roliga historier, kul samtal, gos och trots blandas hejvilt, glädje och gråt, ilska och kramar osv....
Det är så mycket som rör sig i hans huvud nu. Kan inte fatta att han går i skolan och är så stor, min lille prins som nyss låg där i pappas famn efter att fått komma ut med akutsnitt : /
Så stor men ändå så liten.


Mitt hjärta svämmar över,älskade barn !!! Vet inte vad jag gjorde utan er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0