sommaren är kort!

Var visst ett tag sen jag skrev.... Hm, men det gäller att prioritera i livet.
Vi har i alla fall summariskt skrivet haft en bra sommar med sol och regn, vila och aktivitet. Men man undrar ju var den fina solbrännan tog vägen?!?!

Hösten har börjat bra. Barnen har hållt sig rätt friska, bara 2 dagars feber för prinsessan.

Eleverna har blivit en storlek större och pratigare, men är fortfarande så snälla och trevliga att ha och göra med. Lättagade som jag brukar säga.. hehe.

Helgen närmar sig och den är fylld med måsten förståss,bl a  simskola varje lördagsmorgon, jippi...
Men på söndag em ska jag på Elviskonset med kören på em/kvällen så lite vila blir det allt.

Ska ta och samla ihop mig och mina saker och åka och hämta barn, laga mat  samt städa innan föräldramötet i kväll.
Det är verkligen full rulle med massa extragrejer och uppstarter i september. Nästan så jag längtar till lugnare oktober.

HAr börjat på Afropowerdance, kul kul. Men den missar jag i kväll tyvärr : (

HA det fint

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja du den där solbrännan kom aldrig till mig heller tyvärr.. :P

2008-09-11 @ 18:17:40
URL: http://maxina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0