vilande kvinna

Så sitter man i soffan efter en hektisk helg och slötittar på CAyote Ugly. Helgen har ägnats åt mycket städande inne och ute, barnkalas  för grabbens kompisar-bara 2 månader sedan han fyllde... svampplock, hittade bara lite trattisar där det brukar finnas massor dock...målat delar av uthuset..besök av mor och far...tvätt av veckans tvätt...mys med barn

Kort och konsist. Vi har fått massa gjort och jag känner mig rätt slut.

Funderar på min blogg, ska jag börja lägga upp foton? HAr inte riktigt velat det hittils men den blir ju lite mer levande då.
får fundera vidare...

Måste tacka
http://www.alltforforaldrar.se/prinsessan/
för slutlig inspiration till förbättrad rejäl lugg.

Ska kolla på tv  nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0