I vår trädgård..

..våras det för fullt. Nej nu ljög jag lite. Vi vårar lite.

Jag och dottern har planterat om lite i krukorna på trappen medan mannen kantgrävde 
landet där Dahliorna snart ska planteras.




Förövrig har jag idag fått en vacker Orkide i försenad födelsedagspresent av mannens bror med familj.
 Kanonfin!
Vi hann precis klara av en lång mysfika i trädgården med dem
 innan regnet bestämde sig att forsa ner.
Välbehövligt!!
Men sen blev det snart uppehåll och så småningom fint igen.

Sen har vi lyckats få sonen att börja på fotboll efter ett långt uppehåll. Kul.

Nu här på seneftermiddagen var det nästan otäckt varmt ute och ingen blåst alls.
Åskvärme???


Ska nu ta och hänga ut en tvätt, lite väl sent jag vet,
rensa lite till i landet för att sedan tvinga mig iväg på terminens sista PY.

Skulle hellre vara hemma, men jag har bestämt mig att gå.
Är ju underbart när man väl ligger där : )

OM jag mot förmodan inte överlever PY så blir det inget mer bloggande.
Annars är jag snart tillbaka på samma plats förr eller senare.
Vi ses då ; D

Kommentarer
Postat av: mz.olsson

Vad kul att du tittade in hos mig o lämnade en liten kommentar!

Hmm... nu är jag ju lite nyfiken på vad PY står för??

2009-04-27 @ 01:38:26
URL: http://www.medgrntkortihanden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0