Springtime!

I dubbel bemärkelse faktiskt---

Får bli ett kort inlägg för dels skiner solen : )
och dels ska jag snabbt plocka klart det sista på jobbet,
hämta barn, packa, vattna blommor och dra norrut till mina föräldrar.

J ska på nån kickoffaktig historia och då passar jag på att åka till föräldrarna-
Mamma har ju dessutom fyllt år i veckan så vi ska väl fira henne lite med.


Veckan har rullat på i hiskelig fart och jag har gansk fullt upp på jobbet,
vilket märks på min sömn.
VAknar 5 halv 5 och kan INTE somna om.
Aaargh!
Gillar inte det!

Försöker återkomma här på lördag eller söndag....
HA en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas att du får en underbar helg hos mamma!! Kram<3

2009-04-24 @ 20:48:45
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: carola

fy så hemskt:) att vakna i onödan och inte somna om..



Hoppas du får en trevlig helg med massa sol och mys..

kram kram

2009-04-24 @ 22:44:51
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0