förbannad!

Japp det var jag tidigare idag. Så adrenalinhög och arg att jag knappt klarade skälla på klassen...
Men vissa hade förtjänat en rejäl utskällning och det fick de.
Vi slutade dock dagen i ett trevligt läge. Skönt!

Sitter o sippar lite vin, tittar på Lets Dance och bloggar. Mys mys.
Båda barnen sover efter Taconight med vindruvor till efterrätt. Så jag njuter helg!!

Hoppas du får en fin helg
och du, lämna gärna ett litet meddelande så jag vet att du tittat in: )



"När stormen river, när broarna brinner. När hopp och glädje bara försvinner.
När du känner dig liten och ingen finns där,
då är du ändå aldrig ensam så länge jag finns här.
Jag kan gå hela natten, ta ett flyg eller tåg.
Det spelar ingen roll var du är. Jag kommer dit ändå.
Du är aldrig ensam så länge jag andas, så länge mitt hjärta kan slå....
...Jag gör vad som helst för dig, det hoppas jag du vet"

från Mauro Scoccos "Du är aldrig ensam"




Yes , han var riktigt snygg förr... Och Ratata hur bra var de inte???




Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag gillar Mauro fortfarande! Så mysigt deppigt att lyssna på en mörk kväll med tända ljus!

2009-02-20 @ 22:15:17
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: karna

Ser att detta band/denna sångare följer dig i livets glada och svåra stunder..finns alltid en strof att ta till.

2009-03-03 @ 19:02:43
Postat av: Anonym

Ser att detta band/denna sångare följer dig i livets glada och svåra stunder..finns alltid en strof att ta till.

2009-03-03 @ 19:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0