japp!

Jag var redig och var på jobbet igår! trots sportlovsdvalan.  Fick en del gjort iaf, lite klassrumsstäd och planering.
Sen bjöd värdens bästa svärmor på lunch. Aldrig fel!! Inte nog med det förresten, hon hade ju hand om båda barnen medan jag jobbade.
Efteråt tog vi en sväng förbi Rusta. Gjorde faktiskt några bra ek-fynd som ska visas här när de är på plats.

Idag blev en lugn dag igen med mkt Min Ponny spel på datorn. Ja det är prinsen som gillar syrrans nya spel. Vi har också varit ute i snön 2 vändor. Härligt!

Morgondagen innebär  en repa till IKEA med svärmor och sen lämnar hon mig o barnen hos mina föräldrar så ska vi sova över och  äka tåget hem på fredag. Brukar uppskattas av båda småtrollen här.:)

"It takes a fool to remain sane"


Sovdags sen läänge....

Kommentarer
Postat av: erics mamma

Har hört att man ska kunna göra riktiga fynd på Rusta men aldrig själv besökt en sådan butik. Fick tips om fina kuddar bland annat. Får nog bege mig ditåt. Ska bli roligt att se vad du fyndat! Kram M

2009-02-12 @ 12:37:18
URL: http://www.lill-buddha.blogspot.com
Postat av: Evelina

Härligt med lite sportlov, tänk den som hade sån tur ;)

2009-02-12 @ 21:57:56
URL: http://maxina.blogg.se/
Postat av: Anna

Älskar BÅDE RUSTA O IKEA, fyndpalatsen nr 1!!! Haha, har ett inlägg om "We are (IKEA-) family...."

Läs! Kram!

2009-02-19 @ 15:59:36
URL: http://annasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0