ofta..

jag bloggat senaste dagarna.... NOT.
Har varken haft inspiration eller ork.

kort helgresume kommer här:
Var på Linedance i lördags med vännen AK,s tjejgäng. Kul, kul! på kvällen var vi hemma hos henne och åt god mat o drack lite gott.
Fick jobbig huvudvärk och gick och la mig. Orkade inte hålla mig vaken till nattbussen hem.
Det blev en lugn söndag med snögubbstillverkning och kör på kvällen. J tog med barnen till simskolan.

I dag har lillan varit hos tandhygienist och innan det bjöd jag o barnen svärmor på lokala "kinesen"- gott med deras lunchbuffe ibland. Sonen sover i natt hos farmor o farfar.

just det, har ju sportlov nu, men ska försöka ta mig till jobbet i morgon en sväng. Måste röja o förbereda lite. Rapporterar om det blev så i morgon :)

"Fyll dagarna med liv, inte livet med dagar "

NAtti

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ha det så bra! Ibland tryter bloggfantasin!

2009-02-10 @ 11:29:37
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0