Håll flaggan högt!!!

Har varit en segardag, jag som borde o hade tänkt göra massor....

Sent omsider kom vi i alla fall ut till sjön o gick lite i blåsten KALLT! Sen har jag varit och sjungt med kören nu i kväll. Trettondagen är ju ofta en dag då man sammanfattar o rundar av julen i kyrkan, så nu har vi sjunget en hel del av de mysiga advent och julsångerna igen.

Nu ska jag packa ihop barnens och mina grejer inför morgondagen. Lär blir svårt nog att få iväg och igång alla här efter ett låååångt lov. Ska inte stå och leta extrakläder o utekläder halv 8 i morgon....

Veras nya favvo är Mammas film... dvs Mamma Mia : )
den har vi tittat på varje ikväll flera dagar nu...undrar vem som trötnar först, jag eller Vera ; )

Så, nu har jag lyckats blogga 2 dagar i rad. *ler nöjt*

Dags att ta tag i livet... efter jul

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-06 @ 22:01:01
Postat av: hannie

tackar! =)

hoppas på urkrafter!

2009-01-06 @ 22:01:41
URL: http://lillababy.blogg.se/
Postat av: hannie

tack.

hoppas på urkrafter! =)

2009-01-06 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0