Powermamma?? Nope, don't think so...

Japp då var det gjort, första Poweryoga passet... Gick ju på Afropowerdance förra terminen men det mådde inte kroppen bra av tyckte jag, så det blev PY igen.  Fick med mig två kompisar vilket gör det lättare att komma iväg , kul.

Och ja, jag överlevde, men är stel idag... Lyfta armarna över huvudet, undrar om jag klarar det?  TUR att det var mest nybörjare så det blev relativ lugnt. Kan ju bara ana hur jag skulle må idag efter ett fortsättningspass....

Har idag ledig dag som vanligt, men Viggo har sedan i lördags feber och den var på 38 grader nu igen. Tror Vera är pg att få feber också. Så antar att det inte blir någon skidåkning för mig i morgon, : ( Mannen har sjukt mycket på jobbet nu och det är onekligen min tur att vabba. Barnen har ju bara haft någon enstaka sjukdag under höstterminen så hoppas detta inte blir långvarigt
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0