slappt!

Mm somnade alltför sent igår, kunde inte somna efter att lagt mig för sent dessutom. Funderar på om det var fullmåne..?
Så när jag fick extra sällskap i sängen vid 6 hade jag nog sovit 4,5 timme kanske och jag somnade inte om ordentligt.
Så jag och prinsessan har softat för mycket idag på min lediga dag. Tog tag lite i julljusstakar mm nu i kväll men skulle behövt städa av .

Vi gick i alla fall ner till Smålänningen o köpte lite saker som behövdes. Ja ja, i alla fall en del av dem...
så fick en kylig men skön promenad : )

såg en snygg ljusstake från GreenGate på en blogg. Me like! FAst jag vet inte om den passar så bra här hemma?




Kommentarer
Postat av: Evelina

Tror faktiskt de var fullmåne i helgen :)

2009-01-13 @ 18:05:00
URL: http://maxina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0