slut

Ännu en helg har snart passerat och vi har hunnit med nattbesök och födelsedagskalas för mannen.

Min bror med sambo kom i fredagsväll och sov över. Det blev, inte helt otippat, tacos : )
Barnfamiljernas fredagsmys Nr1. Har jag rätt eller har jag rätt?

På lördagen dök mamma o pappa upp och på em kom Johans familj på lite födelsedagsfika.

På kvällen blev det kinestakeaway.

I dag är jag trött, helt slut. Lätt ont i kroppen och huvudet. J stack iväg på jakt så sitter o bloggar o servarbarnen lite mellen skrivandet. Ska nog ta mig en kaffe nu.

Önskar jag fick en sån här placerad i min hand,

men det blir nog snarare en snabb kopp Nescafe.


Later dudes

Kommentarer
Postat av: Josefine

Låter ändå som en ganska mysig helg! Och neskaffe duger det också! : )

2009-01-19 @ 11:54:45
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0