Till Katarina!!!

Har varit bortrest i helg så har inte haft tid till dagens...
MEN här kommer en och den tillägnar jag min kära vän i Storstaden, Katarina. Vi ses alldeles för sällan men jag vet att det finns något runt den här mannen som du tycker är kul(?)
Jag Googlade lite och så hittade jag denna ganska fina bild.
Nu ska jag byta om och ta mig till terminens första Poweryoga pass. Jag återkommer med lägesrapport om hur det gick, dvs om jag överlever....
och Ängla-du vet vem du är- vet du ens vem denna 80tals ikon är ; )


 Rob Lowe, who describes his West Wing character as a "big nerd," says his Brothers & Sisters character has "a maturity that' s totally different."

Rob Lowe



 

Kommentarer
Postat av: Katarina

TACK ! för den vackra bilden, såg den först idag men det passar perfekt eftersom jag precis som halva din skola är hemma med förkylning och då behöver man lite manlig fägring. Hoppas barnen snart är pigga. Kram

2009-01-26 @ 14:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0