You are not alone

Kära bloggläsrae, äntligen tar jag tag i MIN blogg och skriver ett litet inlägg.
Har svårat att sätta mig och skriva just nu, motivation saknas : )


Har iaf firat midsommar(tack Karna för en härlig em /kväll) och njutit av sommaren som anlänt: )
Har ju heller inte skrivt om vår trevliga helg i Götet(tack E o M)
Men jag ska ta tag i det . Snart....

Hörde idag att en sorglig gigant gått ut tiden. Michael, pojken men guldrösten. Men stackarn vilket liv han levde.

Här kommer en av hans bästa iaf.
Njut dagen


Tycker han ser BRA ut här, i motsats till senare...

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är svårt att sätta sig vid datorn nu när vädret är så fint! och tiden räcker inte heller till helt plötsligt...



Ha en jätte bra söndag!



Kram

2009-06-28 @ 08:39:09
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack själva..kul att sjunga trestämmigt i Ledinlåtarna..Du har fel!!!; bästa Michael J,låten är Billie Jean..Eget sound som var helt nytt när det kom.

Ha de. I övermorgon åker vi till Italien!..Kram

2009-06-28 @ 12:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0