Fredagsfeeling


Vaknade glad och ganska utsövd. Ingen huvudvärk eller träningsvärk: )
(Smorde in mig med muskelliniment igår som tydligen gjorde susen!!)
Fredag!!
 Jag går ju liksom oftast med en smile på läpparna redan på torsdag em
för att jag älskar fredagskänslan.

För mig är det som ett mystäcke oftast ligger över fredagarna.
Man har 2 (mer eller mindre) lediga dagar framför sig med hela familjen
 utan jobb och dagistider att passa.
Visst ibland har man häcken full med tider och måsten på helgen också
men ändå så är det skönt när fredagen kommer!


Så jag hoppade ur sängen, ja kanske en liten överdrift där,
och tittade ut över en snöig trädgård. Igen.

Jag lääängtar verkligen efter riktig vår nu.
Snön som kommer nu blir ju bara slask ändå, detta på bara några timmar.
Och blöta kläder när man hämtar på fritids är jag trött på nu. Punkt.

Men det blev en bra dag i snöslasket. Har ju förmånen att ha en härlig hög teens att försöka hålla sams
och lära sig saker. Och just det här gänget har jag haft väldigt kul med nästan varje dag i 3,5 teminer.
Ja, jag trivs bra med familjen, livet, jobbet och allt omkring mig vilket jag är oerhört tacksam för.
Vad är du tacksam för just idag?


Eva Cassidy- så BRA!!!
 




Kommentarer
Postat av: Maria

Visst är det tjatigt med snön nu?? I dag har vi haft helt underbart vår väder och jag hoppas verkligen att det fortsätter så i veckan också!



2009-03-29 @ 21:08:44
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: carola

var dag är jag tacksam för min familj, mina underbara barn..

Barn är ingen självklarhet, mina är den största gåvan jag kan tänka mig.

Tackar för dom varje dag..



God Natt och jag önskar även dig en trevlig vecka..

2009-03-30 @ 00:27:00
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0