lägesrapport

Snön har trillat ner hela dagen, ok inga ofantliga mängder men...
Jag vill ha vår, sol och minskande snödrivor. Inte nytt slask på gatan.

Det blev ingen utflyktmed hela familjen, tyvärr. Vi blev bjudna på kalas lördag em och J fick inte ledigt idag.
Men nytt försök nästa helg kanske? Ingen simskola på söndagen så vi har ju 2 dar att få till det på då med...kanske

Idag var det studiedag på sonens skola. (Själv jobbar jag i grannkommunen och där var det vanlig dag,
 men jag är ju ledig alla måndagar.) Så jag och kidsen drog en repa till staden. Där gjorde vi följande:

1. Köpte lite kryddväxter till ett av köksfönstren, samt nya krukor + mina första påskliljor i kruka
Resultat


2. Åkte till stora lekparken och lekte alla 3. Kul kul!
Men tillbaka vid bilen tog vi av alla ytterkläder som nu var blöta efter snöregnet.

3. Åt på MAX. Bästa hamburgarna!!! McD släng dig i väggen!!!

På väg hem stannade vi och  införskaffade lite grejer till de nya köksgardinerna.
Ska bli intressant att se hur det blir......

Smygtitt på tyget...

Kommentarer
Postat av: erics mamma

Kryddor står definitivt för våren! Jag måste också fylla mitt kök bums. Kram M

2009-03-03 @ 10:12:50
URL: http://www.lill-buddha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0