Måndagsblues

"De e måndagsmorgon och mitt huvud känns så tungt..."

Var det Powel Ramel som skrev detta? Nåväl passar rätt bra på mig just nu.
 Efter en natt med dålig sömn så har jag en liten lätt huvudvärk och lätt ömmande kropp.
Har sovit mellan båda barnen i natt och de sov båda rätt oroligt.
Att jag dessutom var på Poweryogan innan betyder summasumarium : dålig sömn.

Konstigt att jag får svårt att sova efter PY , de flesta blir ju helt slut och somnar lätt.
Jag blir pigg i huvudet (inte i kroppen...) och får svårt att sova.
Nåväl har nu fixat kaffe så hoppas att jag ska vara på banan strax igen: )

Solen skiner från en fin himmel och jag har redan hunnit köra igång tvätt nr 2.
 Ska strax ut och hänga den första. Jag slet upp sängkläderna nyss för att kunna hänga lakanen ute
och få sova i årets första utehängda lakan i natt. Luktar ju så gott!

Dottern och jag har dessutom haft kalas med gosedjuren och jag har gått 3 km.
Ja, jag Införskaffade min egna tidiga födelsedagspresent i lördags.
En Crosstrainer.
Nu SKA jag inte komma undan !! HAr svårt att komma ut på promenader men nu kan jag ju gå inne...
Men oj vad varm man blir, det är ju inte en promenad i lunka takt jag genomför på en sån,
blir mer en joggingturaktig historia.. Allt för BEACH 2009 haha.

Ska försöka fånga dagen här nu. Njut solen!




Måste adda den här igen...Min vårlåtnr 1

Kommentarer
Postat av: Josefine

Prata inte om beach 2009... : )

2009-03-23 @ 11:18:45
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad du är effektiv så här på en måndag..

Hunnit både gå o tvätta!!

Att sov aför lite är aldrig roligt, o helst inte om man har en huvudvärk dan efter.

Hoppas att resten av dagen blir bättre vad det gäller värken..

Kramar

2009-03-23 @ 14:55:36
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Maria

Är så härligt att krypa ner i en nybäddad säng med rena sängkläder som desutom är torkade utomhus!! Hoppas du får sova bättre i natt.

2009-03-23 @ 18:43:44
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad skönt att värken försvann allteftersom dagen gick..

Hoppas att du mår bra idag !

Må så gott !

Kramar<3

2009-03-24 @ 11:00:05
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0