Onsdagssorg

vaknade för 3:e dagen i rad med huvudvärk... gaah jag blir galen!
Spänner mig alltid när jag har värk tror jag, för smärtan flyttar sig.
Alltså träningsvärk blir huvudvärk eller huvudvärk blir nackont tex.
Och just idag sammanföll huvudvärk, träningsvärk och mensvärk
 så alvedonen gjorde inte maximal nytta.

Sorgen idag då?
Jo en slarvig kvinna (jaja det var jag själv...) hade glömt att täcka blommorna på trappen
så mina söta krusiga penseer hade tagit stryk av kylan i natt (och igår natt).
Tror inte att de återhämtar sig : (


Ska lägga mig snart, beöver nog vilan.

Sov gott alla vänner!

Kommentarer
Postat av: carola

åh krya på dig..

Har haft riktig huvudvärk för första gången i mitt liv nu jag, i och med öroninflammationen..fy..



penseer, vilket vårtecken..längtar så till jag kan plantera ut..

natti natti

2009-03-26 @ 21:43:16
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0