Tisdagsstress...

Mannen åkte ju till Malmö på kurs igår morse så idag
 skulle jag hinna lämna 2 barn OCH komma i tid till jobbet.

Det gick, men det var på håret.

Jag är nämligen en sån som oftast kommer
precis i sist minuten eller 2 minuter försent.
Starta lite tidigare då, kanske nån tänker.

Ja men... det hjälper inte att gå upp eller starta tidigare.
Jag blir ändå sen hur jag än gör.


Förr när jag inte hade barn då alltså, så kunde jag bli "lika klar"
på 10 minuter som på en 1,5 timme.

Konstigt eller hur? 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag är nästan tvärtom: kommer alltid 10 - 15 minuter för tidigt...

2009-04-01 @ 15:34:45
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: marie

haha, jag kännre så väl igen mig!!!

Jag får alltid halvt stressa ihjäl mig sista sekunden innan jag ska nånstans..

Spelar ingen roll om man haft typ hela dan på sig..

kram

2009-04-30 @ 10:10:26
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0