Vi har vår i luften...

...var har ni er?  (typiskt J skämt : ) )

Våren har landat!!

Ingen direkt sol idag, men en vind som torkar upp.
Ute på skolgården har hopprep och bollar ersatt snöbollar och Herre på iskullen, YES!

Jag ska strax ta tidig torsdag och passa på att hälsa på på dagis och sedan gå på drop in på fritids.

Karna, såg ditt inlägg längre ner och jag saknar dig idag. Trist att vi träffas så sällan : (
Hade varit kul att träffas och fika idag. Kram på dig!!

Här kommer en vårfavvis från förr. Andra året på gymnasiet.
Fick bli 2 varianter...

orginal utan rörliga bilder

nyare variant med rörliga bilder


Vilken var bäst ??? Tror jag gillar orginalet bäst eller...



och så en kort en som passar min sjuka humor... MISSA DEN INTE







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0