Förvånad och glad!

Tittade på min besöksstatistik.
Den är inte ofantlig men har ökat och håller sig stadig
även de dagar jag inte lägger inlägg.
Kul!!
Fortsätt gärna läsa OCH kommentera!!


Här kommer lite pix på lyckade inköp!!





Veckans kap måste bli dessa underbara kuddöverdrag och duk
(ostrukna jag vet men var ju tvungen att visa) inköpta för 10 :- /st på City Gross.
Ångrar nu att jag inte köpte fler....




Veckans  babe nu och alltid!!
I klädd sin nya punkgoesbarbie dress från Lindex. 178kr för topp och kjol.
Till detta nya sommarsandaler.
"Min faborit är rosa mamma"
Nähä??: )


Uppdate: MÅSTE bara berätta om min nya "idol" Såg honom i "Grillad" häromveckan
och igår i "Berg flyttar in".
DREGEN
Har inte varit ett fan varken av musiken eller honom innan.
Men gosh vad han bjöd på sig.
Go Nässjö! (Can't belive I wrote that????)

http://www.youtube.com/watch?v=T_Mn5vNMaX8

Lyssna på låten han spelat in med sin flickvän.

Kommentarer
Postat av: sara

Blev också positivt överraskad av Dregen...han verkar ju riktigt mysig. Gillar verkligen hans flickväns musik, är inte lika glad för Backyard babies...

Kul om du antar utmaningen, alltid kul att lära känna personerna bakom bloggarna man läser.

Vilken söt liten tjej :)

2009-05-09 @ 19:46:34
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0