Trött

Är så trött och seg.
Har en konstig förkylning som sitter mycket i halsen.
Hoppas jag blir bättre, kan bli svårt att sjunga på lördag annars....


Helgen, ja det blev ingen tur till Jkpg på fredagen då syrran hade kräkts. I stället åkte vi upp på lördagen.

Det blev en shopping dag med Jojo för mig och Vera. Grabbarna var på Gamefair.
Fattar inte att vi kunde gå hela dagen på stan! Vi var även med och fikade i Gevalias "Sveriges största fika" : )

På kvällen blev det sushi och singstar hos brorsan. Inte bra att sjunga med dålig hals, får betala för det nu kanske.?

Jag hittade både klänning, skor, sjal och bra bh!!!
Sååå nöjd!!

05: 05                                 DS_244897_A.tif     DS_244897_B.tif
Samma tyg, men knälång                                       Dessa skor blev det : )
Snyggare live


I kväll blir det kanske köravslutning, om jag orkar. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ohh vilken fin färg de var på den klänningen. Är säkert jätte snygg :)

Kram

2009-05-27 @ 18:17:39
URL: http://maxina.blogg.se/
Postat av: Josefine

Klänningen är jättefin! Hoppas du känner dig bättre i halsen! Kram!

2009-05-28 @ 13:04:25
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad kul att du hittade klänning & skor! Ser jättefint ut:-)

Hoppas att din hals är bättre.



Ha en bra fredag



Kram

2009-05-29 @ 09:06:13
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0