Utmaning-den första ever här

Ok får se om jag orkar...

10 FAVORITER
Dialekt:  Jönköpingska. : P
Mat: Sushi!! 
Låt:  Du är aldrig ensam: Mauro Scocco
Film:   hm... When a man loves a woman  kanske?
Tecknad figur:  Kalle (i Kalle o hobbe)
Sport:  egentligen ridning..
Komiker:  han som leder grillad??
Veckodag:  Fredag
Glassmak: Äkta gräddvanilj
Soloartist:  Robbie Williams

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör:  Glad
Tanke:  Måste ta tag i nattningen av barnen
Kläder:  Jeans o tunika
Bakgrund: Datarum/gästrum
Känsla:  Nöjd och tacksam
Tid:  19.48
Bästa sak:  Att vara ledig med barnen idag
Irritationsobjekt:  All tvätt och städ som alltid finns men inte alla i familjen ser...konstigt

8 FÖRSTA
Bästa vän:
  Ellinor
Husdjur:  katt
Utlandssemester:  Danmark?
Piercing:  öronen
CD skiva:  MichelBolton (Ep-cd)
Bil: En röd Daihatsu
Ord:   ?

7 SENASTE
Telefonsamtal:
  Mamma
Mat:  Karrekotlett o tortellini
Dryck:  saft
Biltur:  Från U & co
Tv-program:  Bollibompa
Spelad låt:  Se förra inlägget
Köpta klädesplagg:  Klänningar på KappAhl (se nedan..)

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
  Nej
Brutit mot lagen:  Ja
Blivit arresterad:  Nej
Badat naken:  Ja
Varit med på TV:  Ja
Varit med i tidningen:  Ja

5 NEJ TACK
Skolämne: 
Franska
Mat: ?Sönderkokta bruna böner kanske
Musik:  Deathmetal
Dryck:  stark sprit
Djur:  spindlar o ormar som husdjur

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt:
  sitter vid datorn och bloggar eller spelar wow
Du gjorde igår kväll:  Tittade på tv och datorn mm
Du kan höra just nu:  Barnen pockar på uppmärksamhet
Du inte kan leva utan:  Min familj

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
  Inte många jag berättar allt för
Du tycker om:  J,V och V
Du inte gillar:  Försöker undvika det tar för mycket energi. men visst finns det en och annan jag stör mig på ibland

2 VAL
Coca cola eller fanta:
  Coca cola
Hund eller katt: Katt

1 ÖNSKAN
Få fortsätta känna tacksamhet var dag



Känn dig fri att anta detta!!!

Kommentarer
Postat av: sara

Vad kul att du antog utmaningen :)

Hoppas ni haft en bra helg!!

2009-05-10 @ 19:17:50
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Frida

Då vet jag ALLT om dig nu hihi!!!

Vad bra att du orkade annars hade jag inte kunnat läsa allt detta om dig Magdalena.

Hoppas att du har en fin kväll & får en mysig måndag.

Kram<3

2009-05-10 @ 20:17:17
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0