Ny ledig dag

Onsdag igen.
Skönt att vara ledig mitt i arbetsveckan.
Veckan blir ju väldans kort, fast 2 ... eller ja ni förstår nog...

Jag tänkte såhär..
OM jag skriver upp en lista på att göra här på bloggen så kanske jag får det gjort,
det funkade ju rätt bra förra veckan.

TO DO:
Köra minst 3 maskiner tvätt
plocka och dammsuga i tvrummet uppe och nere
Köpa nya gympaskor till lilla v (som börjar på cirkus gympa idag)
Städa av i köket
koka minst 1 omgång plommon marmelad
Ringa viktiga samtal
Gå på cirkus gymnastik med V

Överkurs:
Baka bröd
Klippa gräset


Mina älsklingar en dag i juli

Bäst att börja om jag ska hinna med allt..

C U Later


Kommentarer
Postat av: Josefine

det var en rejäl lista! : )



Jag är också sugen på att göra plommonmarmelad, men tyvärr är det mask i 90 % av våra plommon...



Kram!

2009-09-02 @ 12:50:49
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Evelina

Så hur mycket av allt detta han du med?? :)

Kram

2009-09-02 @ 19:42:11
URL: http://maxina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0