Sista september

Så har även denna månad fladdrat förbi. Hur gick det egentligen till??

Igår var första riktiga skrapa bilen morgonen här. Ihhh vad kallt.
Var nog lika illa i morse, men då behövde jag ju inte ge mig iväg.
Nu skiner solen fint och det är säker 10 grader.

I dag ska jag och lilla v åka in till staden och gå till kiropraktorn.
I ett svagt ögonblick har jag visst lovat att hon ska få nya målarfärger,
och det var nån som kom ihåg det nu på morgonen.
(hint, det var inte jag...)
så det får väl blir en snabb lunch på Mc D och lite shopping efter kiropraktorn.
Mat och målarfärger ska visst köpas då. : )
Hoppas även hitta en gardin till stora vs rum...

Sen måste vi ju vara tillbaka hemma 13.10 då stora V slutar skolan.
Han har verkligen fått upp ögonen för hur man läser nu. Alla bokstäver sitter inte ännu,
(B och D är som vanligt svåra att hålla ordning på, undrar varför?)
men han har börjat nöjesläsa på tidningar, mjölkpaket mm.
Underbart att få se detta på nära håll.



Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja, nu är det riktig höst!



Hoppas allt är bra! kram!

2009-09-30 @ 12:57:00
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Maria

Man blev allt lite paff när man kom ut på morgonen och fick skrapa is på bilen!



Hoppas att veckan har börjat bra.



Kram Kram

2009-10-05 @ 21:47:55
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Karin

väntar på fler käcka inlägg...

2009-10-22 @ 15:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0